„Samotny Banan” Banków Żywności walczy ze zjawiskiem marnowania żywności
W mediach społecznościowych popularność zyskuje kreacja Banków Żywności, której bohaterem są samotne banany. Mimo, że nienaruszone i pełnowartościowe, to najczęściej właśnie one marnie kończą, ponieważ konsumenci chętniej sięgają po te w idealnych kiściach.
Wraz z Bankami Żywności postanowiliśmy wyjść z akcją poza internet i zaprosić do niej sklepy, udostępniając grafikę „Nie zostawiaj samotnych bananów”. Zachęcamy je do wykorzystania i ekspozycji na stoiskach owocowo-warzywnych, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe.
Poprzez zwrócenie uwagi na samotne banany, chcemy nie tylko zachęcić konsumentów do kupowania nieidealnych owoców i warzyw, ale również zasygnalizować, że czasami wystarczy naprawdę niewiele, by dokonać realnej zmiany.
Źródło: SPAR, fot.pixabay